Jumaat, 1 Mei 2009

Jejak Kaki ke Malaysia Semula

Nak balik dah...

Aku kene sakit perut plak lagi..haduh..ntah hape nasiblah..tp tahan jelah..

Lepas susun beg dlm kete..g beli brownies..utk ole2..itu je..sbb duit kene simpan takut tak cukup jika ada penambahan masa timbangan..

Tak dapatlah nak beli keychin ke hape ke..huhu..

lepas beli brownies kat Kartika Sari..yg aku suke tu..


masa ni singgah kat opis hubby yg kat Bandung. Hantar barang dia..simpan sementara. itu ada termasuk brg dia lagi tu..kitorg bawak balik 3 beg je..itu baru duduk 25 hari..kalau duduk berbulan2 rasanya kene sewa lori hihi..


kat dlm opis..mcm kat spa plak rasanya hehe..


kat luar ada kolam mcm landskap..ada ikan leh gigit2 hihi..aku rasa nak letak kaki je..tapi rasanya ikan ni makan terus kaki aku tu nanti hihi..





pokok bunga yg ada kat situ..





ni keta ke 3 selama aku ada kat Bandung. Kete kedua xciden dan kemek belakang, kete langgar pasal brek mengejut tp bukan salah Nelson tapi salah bas yg tetibe ubah haluan jalan..nasib baik hubby ok..supir dia mmg superb hihi..pasal dapat mengelak langgar kete depan.








dah jumpe kastam..tata Bandung..


kapal terbang yg bukan aku naik hihi..lepas kapal terbang ni berlepas baru kapal terbang aku sampai..








itu kapal terbang tentera..


kat ruang menunggu..





ni kapal terbang yg aku naik...tak dapat amik gambar bebanyak pasal si Zarfan lari ke terminal..puas ler hubby kejar sambil kamera kat tangan dia..


tempat duduk ni namanye tempat duduk panas hihi..hotseat, kene tambah duit plak.. hish..sbbnye kat kosi tu lebih selesa yg luas sikit..baris kedua dari depan.. aku tengok cam biasa je..saje je nak caj lebih..


malu nak tunjuk muka konon...tp senyum hihi..


pemandangan kota Bandung dr atas. Padatkan..


Yg berpetak2 tu sawah..cantik plak tengok dr atas ..





ntah hape negara ler tu agaknye..cam pulau je..Indonesia jugak kot hihi..





ni dah sampai Malaysia..tengah berpusing nak turun mendarat..


Wah dah nak sampai..


suke..terus hilang sakit perut hihi..











sampai dah..yaahuuu...masa sampai pegawai kastam sibuk mengenakan penutup mulut..takut selsama babi tu hihi..harap2 kitorg takde ler yg terjangkit..






Balik dari LCCT..terus balik tp singgah Alor Gajah cari kedai makan pasal aku malas nak masak hihi..

Makanlah apa yg aku nak..terutama tom yam..tapi tak kene selera jugak..ntahlah.. tekak ni melampau tau..

Sampai je rumah fuh..lega dan rindu giler rumah aku ni..terasalah luasnye duduk kat rumah..kalau boleh peluk ler rumah ni..dah peluk lunyai dah..

Tapi kat rumah aku ada bau yg amatlah kurang menyenangkan..seperti yg aku mmg dah jangka..kucing2 kat taman yg benci aku telah membuat pesta kat rumah aku...mcm2 pesta diorg buat hish..bau hancing busuk masam jangan cakaplah..dgn muntah tahi segala..buat aku lagi dendam kat kucing ni semua tau..siap beranak pinak kat belakang rumah..

Bau dia semerbak dlm rumah...terpaksalah mencuci waktu tu jugak..hish..amatlah busuk..

Pertama kali aku bukak blog baru aku kat komputer rumah ni fuhh..cantiknye hihi..masuk bakul angkat sendiri..pasal monitor komputer ni lebih besar so leh tengok dgn luas berbanding lappy kat sana..

Punyelah rindu nak taip kat keyboard ni dan mouse yg amat memahami hihi..

Oklah..sekian sahaja citer aku kat Bandung selama 25 hari.

Terima kasih kerana sudi mengikuti...nanti aku merepek lagi hihi..

2 bunga tulip:

kakpah berkata...

salam. selamat kembali. tentu banyak bawa balik ole..ole..

+ iNaMoRaTa + berkata...

hehe..
selamat kembali kak nrina..
semoga byk lg citer yg akan dkongsikan..
ole2 dr bandung xde ke??..hehe

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster