Ahad, 25 Oktober 2009

Sabar Menunggu..



Cakap je sabar tapi dlm hati tak sabar nak tengok baby ni keluar..

Tapi takut gak bila pk masa nak melahirkan tu huhu..kalau dikenang balik mmg tak sanggup tapi itulah kelebihan seorang wanita...

3 bunga tulip:

@LiYaNNuaR berkata...

sya belum penah rasai pengelaman begitu... takut pun ade... huhuhu...

Tie berkata...

Due bila, Nrina ??

Sabor je laa... kang bila dah keluar kena pantang pulak.. Masa ni la boleh makan benda2 yang Nrina suka..hehe..

♥nrina♥ berkata...

aliya:
hi..ha'ah..lama tak dengar khabar hehe..takpe..nanti ada rezeki dapat jugak rasa pengalaman yg mengerikan tu hehe..

kak tie:
tak sabo nak diet ni kak tie..tu pasal nak cepat berpantang supaya kononnye nak cepat kurus muahahahaha..

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster