Rabu, 21 Oktober 2009

Jam Ben 10







Sebenarnya aku ada belikan utk harijadi Zikry bulan 11 nanti tapi tetibe aku tengok RM10 je plak jam tu kat kedai luar kat Mydin. Yg hari tu aku beli RM15.90..itupun kira murahlah pasal biasa aku tengok harga RM19.90

Takpelah..Zikry hairan mama dia penah beli tapi tak penah kasi pakai..yg ni pakailah...kalau jahanam pun yg ni, ada lagi satu utk bagi hadiah hari jadi dia nanti hehe..

Mama terpaksa pilih hadiah yg murah2 je..kalau nak yg mahal mintak kat ayah jelah hihi..

Yg aku happy..Zikry dah pandai tengok jam tu..takdelah dia main lampu je. Aku tanyalah kul bape?..nanti dia akan bitau dgn melihat angka digital tu dlm bahasa inggeris sbb dia tak pandai sebut nombor dlm bahasa melayu..sabo jelah..alhamdulillah dia makin pandai..

1 bunga tulip:

yulies berkata...

cgrates nor, zikry mmg muka budak pandai. aku rasa budak zaman skang mmg speaking tak ingat kot dek tgk cartoon je. ff pun byk word english tau, bm ternganga pulak. tu aku lom turunkan skill bahasa jawa.. kang lagi dia kompius.. hahaha

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster