Selasa, 6 Oktober 2009

Pagi Raya di Rumah









Kat rumah aku yg simple je..tak siap pun letak kuih raya dlm bekas kuih tupperware aku tu...tak sempat nak keluarkan bekas sbb byk lagi ruang utk dikemas kat rumah..tak sempat langsung sbb waktu siang nak masak lauk raya dgn pagi2 takde air pastuh nak kemas rumah mak..rumah sendiri plak terbengkalai..

Penat tu Allah je yg tahu..dlm keadaan aku yg memboyot..kene cuci lantai luar..mop lantai dlm dan kemas bilik..tukar cadar..kemas ruang tamu..pagi tu aku tak leh berdiri sbb sakit pinggang..so berjalan dah macam org dlm pantang huhu..seksa..

Apepun aku puas hati sbb aku berjaya buat hanya dlm 1 malam hehe..itupun lepas kul 10 malam sbb sebelum tu ngemas rumah mak dulu..so tido kul 3 pagi..

2 bunga tulip:

Lynda berkata...

comel la anak knor

yginsaf4 berkata...

chomeyynyerrr..

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster