Rabu, 7 Oktober 2009

Cabutan Bertuah

Wah..rasanye macam pestaim je dapat cabutan bertuah ni.
Tapi mmg betul sbb aku ni bukanlah selalu bertuah..terutama tang cabutan bertuah ni..
Rezeki anak ketiga ni agaknye..

Tadi baru dapat call dari Pasaraya Mydin, yg aku antara yg bertuah terpilih daripada cabutan bertuah tu utk menerima hadiah hamper..

Itu semua pasal aku beli sekotak nasi himpit nona masa raya hari tu..tak sangka lak dapat hehe..

So hari Jumaat kul 8 malam nanti aku akan amik hamper tu kat pentas cehh...glamer ler konon hehe..

Harap dapatlah hamper besar ker..cehh..berangan ler plak hehe..ntah2 nasi himpit jugak aku dapat..yg ada kat kotak tu pun tak habis pakai lagi huaaa....

Aku rasa anak ketiga aku ni mmg bertuahlah..kalau aku mmg tak bertuahlah hehe..sbb sepanjang aku hidup aku tak penah dapat cabutan bertuah melainkan cabutan bertuah tu semua org mmg dapat hehe.. disebabkan aku bawa dia jadi segala dlm hidup aku bertuah je..alhamdulillah..dah byk dah hadiah aku dapat sejak mengandungkan dia ni..tapi tak kurang juga cabaran masa mengandung kali ni...sbb aku tak pernah sekuat ni masa mengandung..leh jaga mak dan baba yg sakit lagi..hmm...kuasa Allah semua ni kan..

3 bunga tulip:

Linda berkata...

tahniah.best la knor.amik gambar banyak banyak ya

Tie berkata...

Tahniah!!

Kalau besar sangat, bahagikan je dengan kak tie, hehe... tak baik membazir tau !!

IeYzA berkata...

tahniah....beshhhh tu dapat hadiah...

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster