Isnin, 24 Ogos 2009

Bilik AZZ

Mmg aku kemas rumah je sepanjang masa ni..tiap2 hari..tapi nampak macam tak kemas sbb setiap kali aku kemas..tak sampai 5 minit dah kembur balik terutama bilik baru diorg ni.

Zikry ni tak faham perkataan bilik. Pada dia..tempat tido dia yg kat depan tv tulah bilik dia hehe..kesian..

Jadi aku pun buat perubahan sikit kat bilik tu utk dijadikan bilik diorg..maknanya diorg bebas main kat dlm bilik tanpa bawa mainan keluar tapi biasalah..bila dah terlalu byk..mesti bawa keluar jugak mainan tu.

Dlm masa yg sama Zikry pun terjumpe kereta tu yg penah ayah dia belikan dulu. Jadi dia yg bersungguh2 nak tiup tapi pakai pam ler..aku hanya bantu pegang je.

Jadilah bilik mainan dan bilik tido...tapi Zikry je tido dlm kete tu..Zarfan tido kat luar jugak..tapi adakala tido dgn aku dlm bilik..















Macam2 aksi diorg..jadi skrg ni kalau nak bising2 nak main mainan dlm bilik so diorg tak ganggu aku tengok tv..tapi bukan selalulah sbb dah tebiat diorg suke kacau aku..

Aku puas hati dgn keadaan ruang yg dah aku kemaskan skrg..harapnye kekal hehe..

5 bunga tulip:

Tirana berkata...

cutenya budak-budak tu tidur dalam kereta..hehehe

kayteeze berkata...

Kalau kak tie laa, nak jugak guling-guling dalam kereta tu... nrina tak terliur ke? Ha ha..........

cHeRyNa PiReS berkata...

bagus betul...senang nak main kalau ada kereta macam tuh:)

AhboNd 2020 berkata...

Semoga semua sihat
Ayah sihat dan I love u all
bye n salam

♥nrina♥ berkata...

kak tirana:
best jadi budak2 hehe..

kak tie:
kalau teringin pun tak dapat nak buat..takut kete tu meletup hehe..

cheryna:
mmglah tapi sempitkan ruang..

ayah:
kitorg alhamdulillah sihat..

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster