Selasa, 4 Ogos 2009

Hujan Lebat

Ni masa hujan lebat yg hampir tenggelamkan Melaka hari tu.

Masa aku puasa jugak ni..hehe.

nampak cam biasa je tu..takkan nak amik gambar masa langgar air banjir tu..hoho..dasyat woo..

ni yg aku tak tahan ni..tapi takpelah utk anak2 hehe..

rasa nak amik je serpihan habuk kacang dan coklat tu nak masukkan dlm mulut..sesungguhnye aku sedang berpuasa huhu...

si budak kecik ni..2 biji dia sental..kira dialah yg makan paling byk..

ni satu suku je dia makan..itu yg kedua tapi dia dah tak larat nak habiskan..


3 bunga tulip:

julietchun berkata...

kat Kl aritu ada sekejap ujan, pastu terus panas terik, nak keluar pun takut. Kat sini rasanya tak ade lagi Donut empire tu.

kayteeze berkata...

Amboi....

anak-anak kecil ni memang suka makan benda manis. Kak tie tengok je rasa macam sakit gigi...

♥nrina♥ berkata...

julietchun:
ha'ah samalah..sehari hujan lebat giler pastu besoknye panas terik..jadi surut balik ler air tu semua..

kak tie:
itulah...kalau pakai gigi palsu tak sakit sgt kot ngeh ngeh ngeh..

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster