Jumaat, 21 Ogos 2009

Hyper tapi Happy

Ape perasaan korang bila ada org tegur...

Hish..anak siapa ni..boleh suruh dia diam tak..?!!

Hmm...

Kes ni terjadi masa aku g Maxis jumpe anak buah aku disamping bertanya hal hp aku yg tak boleh call ke Bandung..

Tapi disbbkan lama sgt diorg nak check apsal tak boleh..jadi anak2 aku tu takkan nak duduk membatukan diri..lagipun diorg tu bukanlah jenis diam dan berkepit dgn aku pun..

Berlari sana berlari sini..yg jadi mangsa anak buah aku ler..sbb kene tegur supaya suruh anak2 aku diam..tapi dia tak suruhlah..dia buat tak tau je..

Kalau aku ni mak datin ke..bini tan sri ke hmm..mesti diorg tak berani tegur anak2 aku yg nakal tapi disebabkan aku ni sekadar mak saudara pada pekerja dia dan sengkek plak tu..dipandang hinalah konon..

Sebenarnya aku tak tau pun rupanya diorg ada komplen pasal anak2 aku yg nakal kat sana..kalau aku tau..sedap je aku balas balik kata2 diorg tu tapi dah terlambatlah pasal masa aku dah balik dlm kete baru anak buah aku bitau..

Kalau berkesempatan aku akan cakaplah...cepatlah bitau ape masalah hotlink aku tu supaya aku boleh blah cepat..ingat aku nak sgt ke melepak lama2 kat situ..bukan dapat borak dgn anak buah aku pun sbb dia bz..

Dah ko buat keje lambat..lama ler aku ada kat situ pastu ko sakit mata plak tengok anak aku berlari2 sana sini..takkan aku nak ikat plak anak2 aku tu..dah budak..nak memain jelah..lagipun bukannye anak aku kacau pelanggan dlm tu..kalau nak kata bising..lagu yg bingit diorg pasang tu lagi bising..

Itu kalau aku dapat cakaplah hehe...

Pada yg takde anak mungkin akan fikir aku ni membiarkan anak sesuke hati tapi pada yg ada anak ramai mungkin akan buat mcm aku gak pasal dah tak kuasa nak tegur dah..pasal tegur pun kejap je pastu diorg ni buat balik..dah kene pukul baru diam tapi kejap je..dah budak..ape ler yg dia nak serik..

Kengkdg bila pk malas nak bawak anak2 keluar..menyusahkan aku dan aku tak boleh nak tumpukan perhatian pun kalau nak beli brg ke ape ke..tapi kat mana plak aku nak campakkan diorg..dah itu anak aku..baik buruk pun tetap anak aku..bersabar jelah..sekurang2nya boleh gak diorg tolong aku sikit2..dan aku ada gak kawan berjalan..

Kalau nak anak tu dok diam..tak bergerak..takde tindakbalas..tu dah cacat namanya..syukur alhamdulillah anak aku normal jadi normallah utk diorg nakal ye tak hehe..

Lantaklah org nak pk ape..yg penting aku dan anak2 aku happy..

5 bunga tulip:

julietchun berkata...

bagi aku bebudak tak duduk diam tu adalah perkara biasa, takkan nak dirotan hari2.

kayteeze berkata...

Salam ramadhan dari kak tie, nrina...

Setiap orang punya pandangan yang berbeza. Kak tie rimas tengok budak2 berlari ke sana ke sini. Bukan apa, risau, takut terjatuh atau cedera... mungkin nrina dah biasa dgn perangai anak2 tu.

Anak kak tie yang lelaki tu tak duduk diam, tapi di rumah toknya je. Kalau dibawa ke shopping kompleks, pandai pulak dia berlakon jadi baik.

Tijah berkata...

salam ramadhan & selamat menunaikan ibadah puasa...

♥nrina♥ berkata...

julietchun:
pada yg ada anak normal kot..hehe..tapi pada org yg selalu duduk dgn org yg ada anak ramaipun dah biasalah walau tak kawin lagi hehe..

kak tie:
wah..leh bagi tips ni kak tie..tapi mmg tak semua saya tengok anak org lari sana sini..anak saya je hehe..mungkin pasal jarang keluar kot jadi bila sesekali keluar tu mcm tak tentu arahlah hehe..

tijah:
tq..sama2 lah kita ye..

GorgeousGround berkata...

hi..salam ziarah,jemput singgah & jom shopping wit us!! kain pasang & shawls murah..murah.. :) @ http://gorgeous-ground.blogspot.com/

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster