Selasa, 18 Ogos 2009

Berkemas..

Buat masa ni aku kerap ada kat rumah berbanding kat luar sbb dah dapat perintah darurat dari suami hehe..

Takdelah..lagipun bahaya nak kuar skrg..tapi nak ke mana pun kalau aku asyik nak keluar je..takat bawa baba cuci kaki tu jelah...

Jadi aktiviti aku skrg ni hanyalah mengemas kat rumah..mengemas dlm istilah drastik hehe..bukan mengemas yg biasa..

Raya pun nak dekat..sementara aku masih bertenaga dan berkemampuan utk bergerak memanjat dan melompat ni maka inilah waktu utk aku kemas ruang2 yg selalu diabaikan tu.

Disamping cari semula pakaian yg brg2 yg akan digunakan hujung tahun ni hehe..mcm bengkung..baju baby..nanti nak dekat nanti baru leh bukak katil baby..kat bawah katil tido tu..

Tak sabar plak rasanya nak terima org baru dlm keluarga..ntah hape plak kerenahnya kali ni..

4 bunga tulip:

Suzi berkata...

salam nrina...tulah kan dalam keadaan sekarang baik duk rumah je...

kemas jgn tak kemas tapi jaga2 jgn angkat yg berat2..take care!

AhboNd 2020 berkata...

Mama, Baik2 semasa mengemas tu..jangan panjat2..kalau yang tak sampai tu tunggu Ayah jer..semoga mama menjaga kesihatan dan anak2..
bye n salam d Ayah

julietchun berkata...

ayh dah pesan tu jgn buat keje teruk2 :D baby boy ke girl?

♥nrina♥ berkata...

suzi:
tq..eh nape ek saya tak leh bukak blog awak ye..

ayah:
yelah ayah..insyaallah mama leh jaga diri. cume kesian kat anak2 sbb mama tak leh layan diorg tapi diorg je yg suke kacau mama kemas..

julietchun:
hehe...boy kot tapi ntahlah..harap girl hehe..leh tolong masak nanti..

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster