Sabtu, 20 Mac 2010

Sukaneka Tadika JAIM

Hari tu anak aku ada Sukaneka tadika dia..

Aku yg lebih xcited jugak..tak sabar nak tunggu tarikh tu ehehe...


ni ada kat sekolah tadika dia..tgh berteduh dari panas..fuhh mmg panas giler..



ceria je kan..

diorg nak lepaskan belon..

sayup je belon tu hehe..

wah!! anak aku..anak aku..(sambil terlompat2!!) hehehehe...

ni dah lepas buat acara..kene duduk..

jalan terjengkit2 sbb panas..apsallah dia bukak stokin..



Along aku datang membantu...leh aku amik gambar zikry tanpa risau keadaan zahran..

bosan sbb tak jumpe abang dia..

beratur lagi...acara lain plak..





wah..giliran dia..go zikry..go zikry...(sambil melompat2 lagi..) 

penuh dgn sopan dan santun..

lari cepat zikry...

adik yg memberi sokongan..

tarik cepat zikry..

alamak..bola terlajak plak..


ni lari dlm guni hehehe..lawak je tengok dia..



Tapi masa penyampaian hadiah tu..langit mendung giler..dah mula rintik2..pastu bukan sikit dah..lebat giler hujan turun..siap angin sekali..fuhh!! kuyup aku..baby pun sama..zikry & zarfan jgn cakaplah..mmg tunggu je nak main hujan tu..

Jadi keadaan jadi huru-hara sikit...aku rasa nak balik je tapi hadiah zikry cikgu lum bagi lagi..terpaksa tunggu jugak walaupun hujan dah berhenti dan aku dgn budak2 ni menggigil kesejukan...

Balik je rumah..aku dgn keadaan basah kuyup dan sakit2 badan terpaksa buat keje dgn cepat..kene basuh plak tu stroller..kasut..baju yg kotor sgt kene habuk rumput kering tu..pergghhh tension sgt..

Sambil mandikan baby terpaksa aku tinggalkan dia kejap2 dlm bilik air utk uruskan keje lain..

Malam tu mmg penat..penat sgt..

1 bunga tulip:

CuTeMiUt78 berkata...

salam singgah sini..
wah.. lama tak menjenguk sini.. dah beso2 dah budak2 ni...
ahhaaksss.. sungguh ceria gitu..

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster