Selasa, 30 Mac 2010

Alamak..kene tag ler plak..

Kene tag plak dgn zette..aku penah beli brg kat kedai online dia ni..tak sangka lak dia ni silent reader aku hehe..

Lama jugaklah aku tak kene tag..tapi mmg tak suke sgt sbb aku mmg bzlah dgn tugas sebagai surirumah ni...bz menghabiskan duit muahahahaha...

1) siapakah diri anda di rumah?

aku adalah aku...yg duduk rumah..jadi sorg pengurus yg menguruskan segala hal rumahtangga termasuk jaga anak..susah tau jadi sorg pengurus ni..tiap2 bulan dapat gaji dari bos selaku suami..pastu boleh lak sesuke hati habiskan duit dia sampai kering kontang..nak beli roti kat kedai kene korek tabung ngeh ngeh ngeh...

2) siapakah diri anda di samping rakan?

rakan...tak ramai sgt rakan sbb bz ler hehe..tapi kalau rakan yg rapat tu biasalah bab citer2 belakang ni..tapi bukan mengumpat cuma cerita hal sendiri je hehe..nak citer hal org..tak kenal pun org tu dan mmg tak nak amik tau hal org hahahaha...

3) 5 benda yg anda idamkan tp masih belum tercapai

1. nak anak lagi sorang..kalau boleh pompuan
2. nak berada disamping suami setiap masa..tak nak dia duduk jauh2..seksa woi..
3. nak anak2 berjaya dlm pelajaran dan hidup dia..boleh tumpang senang nanti hehe..
4. nak g mekah..mungkin lepas anak2 leh jaga diri sendiri kot..
5. nak..nak ape lak lagi ni..hmm..nak jadi kaya raya kononnye..supaya leh jadi boros yg berlebihan muahahahaha...


4) siapakah nama pasangan anda

zoff...cukuplah tu nama manja hehe..

5) ceritakan 5 perkara yg paling anda suka tentang pasangan anda

1. Penyayang
2. Baik hati
3. Bertanggungjawab
4. Faham perangai aku yg suke berbelanja hehe
5. Manja dan kelakar

6) bila tarikh anda couple

Bulan 8 tahun 2002 cheh..tetibe je ingat hehe.. 

7) apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda

pahit bila kopi terlebih pekat dan tak letak gule hehe...manis je..susah nak dapat yg pahit tu..

8) lagu tema cinta anda

ntahlah ek..pok amai2 kot hehe..

9)apa perubahan yg ingin anda lihat dari pasangan anda

biarlah dia camtu je..kang lain lak jadi..itu dah cukup perfek ler tu..

10) tag rakan yg lain

tak nak lah tag org sbb bz hehe..

Tq ye zette...meh kita ramai2 g kedai online dia..macam2 adaaa...

0 bunga tulip:

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster