Rabu, 17 Mac 2010

Maulidur Rasul

Dlm byk2 hari..hari ni pulak aku terlewat bangun..nak kata tido lewat tu tidaklah..

Dahlah nak kene uruskan anak2 dan aku sekali kene bersiap..8.30am pun lum gerak lagi kat padang tu utk perarakan.

Tapi alhamdulillah setelah aku redah bonggol sampai melompat2 kereta disebbkan tak perasan...maka sampai jugaklah aku kat tempat tu.


aku pakaikan je dia ni baju melayu...dah tu sibuk jugak nak bawa cermin mata hitam tu..





budak ni diam je sejak sampai..

jurugambar utk majlis ni berkenan tgk zahran jadi dia amik gambar zahran...2x plak tu..huh!! patut aku mintak bayaran tu hehehe...











mengenang nasib tangan yg berbungkus..kes kuku panjang hehe...



ape ler aku buat pepagi kat padang ni...kan baik aku tido dlm buai huhu...

masa ni aku dah duduk..beralaskan kotak..tgh susukan zahran..

ni wakil tadika Zikry..cikgu pun boria..

Tgh siap sedia nak berarak..

ni dah lepas berarak..tu budak tu tgh makan sambil terkangkang..

muke kesian sbb kehilangan..

haha..kasut sekolah dia hilang masa naik ke surau utk makan tadi..aku tak kasi dia amik kasut lain sbb takde pun yg sesuai utk dia..takpelah..mama ada spare kasut sekolah lain..balik berkaki ayamlah ye..




Tapi keesokkan hari bila datang sekolah..ada kasut tergantung kat pagar jadi aku syak itu mungkin kasut Zikry dan mmg betul pun..mak budak yg amik tu pulangkan balik sbb ada nama hehe..Alhamdulillah..

Nasib baik aku tak benarkan Zikry amik kasut kawan lain..

0 bunga tulip:

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster