Isnin, 8 Mac 2010

Lama giler..

Aduhh!!..letihnye nak ngadap komputer ni..

Terlalu byk citer sampai tak tau dah nak mula dari mana..camne ek..

Memula nak bitau pasal aku lama sgt tak update ni pasal mmg bz dan malas dan bateri kamera aku dah habis hehe..pastu malas nak beli.

Sejak suami balik semula ke Bandung, aku tak ler ngadap komputer ni sampailah hari ni.

Semalam baru je aku ni tambah lagi setahun...umur..huhu..sedih plak sbb suami jauh dan aku makin tuwo..

Sambutan....hmm..takdenye sbb aku masih dikejar aktiviti yg bz yg aku cipta sendiri atau mmg ditakdirkan aku mmg bz..

Semalam jugak ada sambutan Maulidur Rasul kat Bertam Jaya tempat Zikry sekolah tadika dan diwajibkan utk turut sama menyertai..jadi aku ni berkobarlah jugak menghantar dia berarak tu. Nasib baik baby tak buat hal walaupun terpaksa mandikan dia awal pagi.

Tapi aku rasa baby lagi suke kot jenjalan pepagi ni sbb tak panas..

Nantilah aku citer detail dgn gambar sekali..

Aku kene g rumah mak lepas Zikry balik sekolah ni sbb mak aku tu lari lagi dari rumah. Susahlah dgn org yg terlalu sensitif ni..pasal lambat panaskan roti canai pun leh jadi jalan gado utk mak dan baba tu..nak carikan org gaji tak nak tapi bukan larat pun dia nak jaga mak yg terlalu byk permintaan itu dan ini..dan tau nak cepat je..

Dah ler letih aku semalam pun lum lagi hilang..ni nak lagi kuar dan kuar dan kuar menghabiskan duit minyak kete aku tu..masuknye tidak..kuar je yg terlalu byk..mana ler tak suami aku marah kat aku ni..duit tak penahnye nak lekat kat tangan..ade je bendanya yg nak dibeli..

Oklah..nantilah aku sambung balik..itupun kalau aku rajin nak ngadap komputer ni hehe..

0 bunga tulip:

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster