Rabu, 17 Mac 2010

Reunion Form 6









Aku dapat sms dari kawan lama..

Dia bitau ade reunion untuk kengkawan tingkatan 6 dulu..lama tu..dah 12 tahun tak jumpe hehe..

Akhirnya atas bantuan suami..dapat jugak aku jumpe kengkawan aku tu..

Diorg buat kat Ikan Bakar Umbai..ntahlah mana..aku rasa mcm tak penah pegi je tempat tu walaupun aku mmg duduk kat melaka ni hehe..tak ramai sgt pun yg datang sbb kebanyakkan ada hal..

Happylah dapat tau citer kengkawan cuma aku tak bolehlah nak banggakan sgt dgn pencapaian aku sbb aku hanyalah surirumah tangga je..

Apapun terima kasih byk2 diucapkan pada ayah sbb sudi bawa mama jumpe kengkawan ni..walaupun ada sikit kesukaran dlm mencari parking kat situ..kalau harap mama sendiri nak pegi mmg tak dapatlah dgn anak2 ni lagi huhu..love u ayah..

...kamera kodak aku ni buat hal plak..gambar jadi camtu..rasa nak hempas je..so kualiti gambar semua akan jadi camni..yg sony je ok..

0 bunga tulip:

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster