Rabu, 17 Mac 2010

My Cheese Cake




RM65

ni hadiah dari Yulie..tq..


Akhirnya dapat gak aku merasa..hehe..

Kononnye nak simpan lama tapi lebih separuh jugak aku belasah pastu sedekah lagi kat jiran..akhirnya tinggal 1/4 je utk dimakan diwaktu nak makan hehe..

Cerialah sikit dgn kehadiran kek ni diwaktu besday aku yg hambar je tu..

Diucapkan terima kasih pada Yulie Bakery...yg tidak menaja besday aku tapi aku beli dari dia hehehe..ape hal nak taja2..ingat aku artis ke!! tapi dia bagi hadiah cupcake tu kira ok ler...alhamdullillah..leh aku kongsi dgn jiran sebelah..kalau tak kongsi..makin bertambah ler lemak dlm badan aku ni hehe..

Semoga dia sentiasa berjaya dlm bisnes kek dia...tq yulie..

2 bunga tulip:

yulies berkata...

sok aku dh kaya aku taja ko yek! hehe.. eh lawa lak gambar ko amik. aku nk cilok la....
anyway, tq mengorder! ko wat aku yakin nk bake cheese cake.... i lap you!!

AISYAH HANI berkata...

sedapnya kek tuh... bergelora perut dibuatnya..

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster