Selasa, 16 Mac 2010

Cepat..susah nak dapat ni!!!





Ni je yg sempat aku amik gambar..

Mesti korang tertanya apsal aku nak kejar kete tu..

Mulanya aku mmg berkenan warna kete tu..kebetulan kete tu sama arah je dgn aku..punye ler lama aku dok belakang dia..baru aku perasan satu benda yg aku mmg cari setiap kali jumpe kete..perrgghhh nasib baik sempat amik senjata..

Tapi kete tu bawak lagi laju..agaknye dia perasan kot aku amik gambar kete dia dan ikut dekat2 plak tu..pastu kete tu terus masuk stesen minyak..takkan sampai situpun aku nak ikut..2x dapat tembak tu oklah hehehe..

Nak tau kenapa hehe..

























































Nombor kete tu sama dgn tarikh lahir aku..

Masuk kete ni..dah 3 yg aku jumpe cuma yg ni je yg sempat aku amik gambar hehe..

1- Kereta Iswara Merah
2- Kereta Wira Aeroback Hitam
3- Kereta ...ntahlah..tak tau ler plak aku model tu..leh sape2 bitau tak? Nampak mcm peugeot

Pada empunye kete tu..mohon maaflah sbb amik gambar kete dan publishkan kat sini tanpa kebenaran..kalau boleh nak amik gambar dgn tuan dia sekali tapi nanti kata aku giler plak hehe...

2 bunga tulip:

AISYAH HANI berkata...

tu kereta Hyundai i10. Member kat opis saya de pakai sebijik tapi kaler hitam.

Lynda berkata...

sabar jelah knor ni

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster