Sabtu, 12 Disember 2009

Tetibe je..

Ni hari yg aku mula rasa sakit seperti nak bersalin tapi sampai ler skrg tak jugak bersalin hehe..

Memula sekor je..kupu2 ni ntah ape yg dia buat masuk dlm rumah. Org kata ada org nak datang jadi aku ingatkan mestilah baby nak kuar malam tu. Elok je dia lepak kat tempat aku akan berpantang tu..

Abih tu tambah plak sekor lagi dok join kupu2 tu. Yg tu sejenis serangga.


Sampailah sekarang diwaktu dan saat ni aku tak rasa sakit dah. Jap sakit jap tak. Bila byk buat keje tu sakitlah. Tapi bila berehat dah tak sakit dah.

Aku agaklahkan pasal aku byk rehatlah ni baby tak kuar. Sikit2 bila tak tahan nak baring. Masa aku keje dulu mana ada masa nak baring..bila sakit terpaksa jugak keje jadi pasal tu baby cepat keluar.

Ada masa perut aku dah turun tapi bila aku baring tengok baby dah naik balik. Abih tu camna nak buat sbb pinggang aku ni dah tak dapat nak tampung beban dah. Mmg sakit sgt jadi terpaksa baring je. Duduk pun sakit.

Hari ni aku kene lapor diri kat Hospital Besar Melaka. Nak kene indius. Uwaaaa....

Tapi mungkin esok kot sbb aku lapor diripun petang ni. Aku nak g lambat2lah hehe..pastu nak cakap dgn doktor minta tempoh lagi sampai 16hb ni. Aku nak bersalin secara semulajadi..tak naklah paksa2 ni..tak sukelah..

5 bunga tulip:

naz ilyn berkata...

salam...dia belum nak keluar lagi nak buat macam mane sabor jerlah... tp kalau ikut pegalaman akak lewat dua minggu baru indus...
orang tua-tua kata kalau rumah masuk kupu-kupu tu ada orang nak datang...agaknya orang datang nak tengok baby baru kot...

Suzi berkata...

salam nrina, lamanya akak tak ziarah ke sini...wah dah tunggu hari ye...moga Allah permudahkan segalanya...

Tie berkata...

Nrina, kalau tak de air selusuh, minumlah air yang Nrina sendiri selawat. Doalah agar segalanya selamat.... Kak tie turut doa sama ni...

@LiYaNNuaR ツ berkata...

dah bersalin ke nih... moga selamat semuanya ye Nrina...

pssssssst.. meh pass baten kat sya pulak.. jenuh nunggu...

Tie berkata...

Nrina ..??

Dok hospital ke ni ? Harap-harap selamat, ya...

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster