Khamis, 10 Disember 2009

Kembali tapi..

Aku kembali tapi masih dlm keadaan memboyot hehe..

Lum bersalin lagi huhu...
Dah sakit selama 4 hari tapi hanya sekejap ada sekejap tidak..macam biskut.
Sekarang aku normal..tak sakit tapi pening kepala sbb bosan asyik nak baring je. Kang buat keje byk2 tak larat plak nak berdiri.

Nampaknya 5 hari sebelum tarikh jangkaan dah terlepas. Maknanya masih ada hari Jumaat utk aku tunggu kelahiran ni. Mungkinkah sama? tapi kalau tak jugak aku tetap kene masuk wad Sabtu ni. Indius..benda yg paling aku tak nak tu uwaaa...

Keadaan emosi aku pun tak menentu skrg. Yg pasti byk sedih dari happy. Ntahlah tetibe je rasa camtu..kecewa kot sbb baby ni tak kuar2 lagi hehe..dah ler tak sabar sgt ni.

Kepada kengkawan yg mendoakan terima kasih ye.

4 bunga tulip:

julietchun berkata...

lambat atau cepat baby tu lahir tak kisah la kan, yg penting dua2 selamat dan sihat.

naz ilyn berkata...

salam...insyaAllah moga semuanya berjalan lancar...cuba bawak berjalan-jalan mane ler tahu cepat turun...risau pulak rasanya tp anak 1&2 akak mmg lewat 1&2 minggu...insyaAllah takde apa-apa.

Tie berkata...

Jangan susah hati Nrina. Banyak2lah berzikir dan berselawat. Insyaallah, semuanya akan selamat.

UnGu VioLet berkata...

take care sis!! tak sabar nak tgk baby sis.. jgn lupa nnt tunjuk gambar tau!!

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster