Jumaat, 18 Disember 2009

Aiman Zahran Zolpaka

Salam semua..

Baru ler skrg ni macam curi2 masa je nak jengah komputer. Selalunya mmg tak dapatlah pasal si kecik tu asyik minta susu..

Oklah sekadar untuk memaklumkan bahawa aku telah selamat melahirkan anak.

Nama : Aiman Zahran Bin Zolpaka
Tarikh : 13 Disember 2009 (Ahad)
Waktu : 9.27 malam
Jantina : Lelaki
Berat : 4.2kg
Cara : Normal

Nampaknya mmg jauh dari apa yg sebelum ni. Tak sama langsung malah melebih2 plak berat dia tu. Yang aku mmg musykil ialah aku tetap bersalin normal tapi hanya Allah jelah yg tau camne rasa nak keluarkan baby seberat dan sebesar tu.

Alhamdulillah berkat doa dari semua yg mengenali aku terutama suami dan mak aku telah memudahkan aku melahirkan tanpa perlu kene potong perut hehe..takut jugak tu tapi minta kat doktor kalau baby tak leh kuar.

Ok itu jelah takat ni. Tak leh lama kang baby jeles hehe. Gambar nanti dululah. Jap lagi nak balik kampung untuk berurut plak.

9 bunga tulip:

~Cinta Cukulet~ berkata...

tahniah kak..another hero yek...:)

Tirana berkata...

Tahniah..dah bersalin rupanya..another hero..heroin belum muncul lagi..tak pe..masih banyak waktu lagi..masih muda..hehehe

~mrs azmi~ berkata...

alhamdulillah... dah selamat sume.. dah ade 3 abdul ek? tahniah!!

Tie berkata...

Alhamdulillah....

Koooss..semangat Aiman tu ! kak tie tak sangka begitu besarnya dia. Banyakkan berehatlah Nrina.. Nanti senang boleh tepek gambar , ya..

Lynda berkata...

tahniah knor

yulie elveera berkata...

c'grates, chubbyyynya baby.. bestttt! ko pantang mana???

julietchun berkata...

riuh rendah la dgn hero sorang lagi nih.tahniah.

naz ilyn berkata...

salam...Alhamdulillah...akhirnya semuanya sudah selamat....besarnya baby makan buah kedongdong ker..??? akak jeles sebab dapat anak lelaki..camni akak nak tambah gak ler nak anak lelaki lg...ahakahak.

Kamsiah berkata...

selamat berpantang utk rina..
dah berapa kg baby skrg?

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster