Khamis, 24 Disember 2009

Gambar Aiman Zahran




Seperti yang dijanjikan.

Inilah antara gambar Aiman Zahran lepas lahir. Gambar kat hospital pakai hp je jadi tak reti plak nak upload..kene tunggu suami hehe..

Aku tak bape takut sgt nak pegang dia ni sbb dah besar hehe..biasalah aku pun jenis ganas ape..

Oklah..baby ni mmg jeleslah aku kat komputer ni. Skrg ni aku terpaksa bawa dia sekali ngadap komputer. Jadi tak dapatlah nak menaip selancar mungkin.

Lain masa aku citerkan pengalaman bersalin yg luar biasa sikit kali ni ye.

3 bunga tulip:

Tirana berkata...

Amboi..comelnya baby...sedap aje dia tidur...

Tie berkata...

Nrina..

Besarlah baby Aiman tu.

Terkejut kak tie ! macam dah 2-3 bulan je. Senang nak kendong tu, nampak tegap je tubuhnya. Mesti dah pergi gym, ekk! Hi hi..

Teringin nak timang Aiman tu, kak tie geram laa...

naz ilyn berkata...

salam...Ya Allah...comel nyerr...geramnyer rasa nak cubit-cubit gomol-gomol jer...semangat nyerrr...haii rasa macam nak tambah lagi jer...opsss.

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster