Sabtu, 21 Ogos 2010

Cuti?!

Hari minggu..

Mungkin boleh dikatakan hari cuti utk aku jaga mak. Mungkin?

Tapi hari ni mmg iya hehe..

Abang aku bawa dia balik jaga satu hari. Esok diorg hantarlah balik.

Tapi cuti itu bukan bermakna cuti yg merehatkan cuma cuti jaga mak je.

Aktiviti hari ni mungkin lebih memenatkan daripada jaga mak aku tu.

Yelah...kene cuci cadar, selimut dan kene g rumah kat sana amik pempes dan baju mak..kemas rumah kat sana yg hancing tu sbb baba aku ni mmg tak pandailah bab mengemop ni..diajar byk kali pun masih tak reti tapi rajin plak nak mengemop tu aduhh!!!...nak pijak lantai pun geli sbb melekit dan terlalu hancing.

Rasanya hari ni ingat nak g makan kat luar tapi boleh ke dgn berderet2 anak aku ni hmmm...tapi teringinlah hehe..

0 bunga tulip:

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster