Sabtu, 7 Ogos 2010

Apa macam??

Bertambah masalah pula bila bawa ke hospital.

Doktor, nurse dan pesakit mohon sgtlah kat kitorg semua supaya ada sentiasa tunggu dia jika tak keadaan kat dlm wad takkan tenang. Siap telefon ni suruh datang...

Bayangkanlah dia mengamuk dlm wad plak walaupun doktor dah suntik ubat penenang bagi dia tido tapi tak sampai sejam dia bangun balik..bila dah 2 kali disuntik masih juga begitu..dlm kul 3 pagi nurse telefon suruh datang juga tenangkan dia yg mengamuk kat wad menyebabkan semua pesakit bengang tak leh tido.

Itulah...

Masalah tu skrg membebankan pihak hospital pulak. Aku pun tak taulah nak cakap camne. Nak jaga malam camne plak dgn baby ni..siang tu takpelah ada org yg tolong jagakan.

Hairan aku bila semua org kat wad tu pandang aku lain macam je dan siap pesan..jangan balik jaga dia nanti dia mengamuk lagi susah kitorg tak leh nak tido. Dia asyik jerit2 je dan meludah..

Kalau sebelum ni aku perlu kemas 2 rumah. Tapi sekarang aku tetap kene kemas dua rumah ditambah ulang alik ke hospital utk jaga dia kat sana pula. Rumah dia tetap kene kemas sbb dia yg lagi sorang tinggal kat rumah tu kencing tetap merata..kalau tak kemas nanti satu rumah hancing dgn taik ayam dgn makanan berulat...

hmmm.....

0 bunga tulip:

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster