Selasa, 17 Ogos 2010

Cincin Hilang Jumpe




Tajuk yg pelik tapi benar..

Aku sendiri pun macam caya tak caya perkara ni berlaku.

Aku tak sedar cincin aku jatuh sbb aku dah puas cari kat tempat yg aku rasakan benda tu jatuh tapi tak jumpe.

Masa tu waktu pagi masa aku nak pegi jaga mak kat hospital. Macam org gile plak aku mencari2 kat tengah jalan tu sambil mengaru2 kepala dan akhirnya aku putus asa dan terus pegi jaga mak je.

Bila nak balik waktu tengahari, aku cuba jalan kat tempat yg sama. Yg aku sangatlah hairan..tak cari sgtpun setakat memandang ke bawah je dan aku jumpe cincin aku tu.

Wallahualam apa yg terjadi masa cincin tu terjatuh sbb mmg aku tak nampak. Bila jumpe macam biasalah dah hancur digelek pelbagai kenderaan.

Apapun alhamdulillah..mungkin itu sekadar sebahagian ujian juga...

Aku sayang sgt cincin tu sebenarnya tau..bukan cincin kawin sbb tak muat..itu cincin aku beli lepas beranak anak pertama dan mmg sgt2lah aku berkenan rekabentuk tu..

0 bunga tulip:

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster