Ahad, 22 Ogos 2010

...

Bila terjadi camni aku terfikir..camne aku dah tua dan sakit nanti.

Ada tak anak yg nak jaga aku sedangkan keadaan akan datang ni lebih mencabar. Masa diorg kecik ni pun tak suka tgk nenek dia sakit camtu...malas nak layan walaupun setakat berikan air.

Nanti anak2 baru nak hidup..bekerja utk teruskan hidup..ada rumahtangga..ada masalah sendiri..

So...aku rasa tak boleh biarkan diorg hidup hanya utk mengejar dunia je.

Aku bercadang nak hantarkan salah seorg anak aku ke Sekolah Pondok atau Sekolah Tahfiz..

Salah seorang atau semua hmmm....

Kalau salah seorang..siapa?...

Masih tengah difikirkan...

Ada ke yg berdekatan kat Melaka ni je..tak yahlah aku susah2 nak travel jauh2 bila rasa rindu tu.

Ayah..harapnya ayah setuju dgn perancangan mama ni...utk masa depan kita juga bila kita meninggal dunia selain daripada amal jariah..kita akan meninggalkan anak yg soleh utk mendoakan kita sentiasa semasa di dalam kubur.

0 bunga tulip:

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster