Khamis, 4 Februari 2010

Ubat-ubatan aku

Buat masa ni aku makan yg ni je..

Ini minuman oat yg suami beli masa aku kat hospital..aku peliklah pasal tak penah tgk pun tapi korang cayalah..ini mmg sedap dan mengenyangkan..


Yg ni lagi sedap..aku mula mengenali majun ni masa aku kecik lagi..baba selalu makan jadi aku dah jadi cam ketagih nak makan je..masa mengandung aku boleh mengidam makan benda ni huhu..demi anak aku ketepikanlah tapi skrg ni aku belasah habis hehe..


Yg ni pulak produk dari cosway..aku kan ahli cosway jadi mesti beli brg cosway utk dapat kupon hehe..minuman utk diet jugak..aku tambahkan pada minuman oat tadi..boleh tahan kenyang tapi tak leh tahan nafsu nak makan hehe..


Masa aku menang hamper kat Mydin dulu tu ada dapat minuman halia segera..dah habis jadi aku beli yg ni plak..ok gak utk panaskan badan..aku kan suka minum air hehe..


Ini aku lum makan lagi tapi dulu masa berpantang Zikry..ini jelah yg aku makan. Lepas habis majun dan jamu dari amway tu..aku makan yg ni ler plak..


Ini pulak yg aku gunakan sebelum berbengkung..panas dia mmg tak tahan beb..agaknye sbb tu punggung aku cepat kecik hehe..yg pasti best sbb bestlah hehe..


Takat ni itu jelah. Aku belum lagi minum jus mate5 tu sbb selera makan makin menggila walaupun setakat roti, pastu biskut pastu oat pastu roti lagi fuhh..goreng telur lak makan lagi dgn roti..beli roti saiz besar tu leh tahan 2 hari je..belum lagi ditambah dgn kek coklat fulamak..dugaan yg tak mampu aku tahan..

Kalau masak sendiri mau aku makan tambah berkali2 walaupun setakat telur je..ehh menjadi plak selera makan ni..takut plak aku..

0 bunga tulip:

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster