Sabtu, 6 Februari 2010

Pemberian Istimewa


Itu dr pemberian kawan aku masa keje dulu, Yulie

Dia ni baru berjinak2 dgn dunia kek..dia juga menjual kek yg dia buat atas tempahan. So jgn lupe singgah blog dia kalau nak rasa kesedapan kek yg dia buat..tapi aku jamin mmg tak rugilah hehe..(dapat upah tak aku puji ni hihi)

Tapi tak aku nafikan mmg sedap sgt kek yg dia buat tu sbb aku dah rasa hehe..

Yg dlm bekas kecik tu Cheese Kek..fuhh..yg itu mmg best giler..aku dah tempah kat dia utk besday aku bulan 3 nanti hehe..

Yg cups cake tu biasalah mesti coklat sbb aku yg mintak hehe..

Apepun diucapkan terima kasih sgt kat ko Yulie sbb susah payah siapkan kek utk aku yg baru habis pantang ni..lagi satu nak bitau berat aku dah naik 2kg huwaaaa....

Tapi dah turun balik sbb aku kene cirit birit..tobat aku nak makan kat kedai luar lagi..lebih baik masak sendiri..

Jgn lupe siapkan Cheese kek yg sebiji mcm ko kasi kat aku tu bulan 3 nanti ye...

1 bunga tulip:

Yulie Elveera berkata...

2 kg???? ko biar betul! haha..
pasni lepas makan kek kene joging setempat 10 minit. baru tak naik badan!.. huhuh

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster