Sabtu, 20 Februari 2010

Tak sabar ni..

Hishh...mmg tak sabar sgt ni..

Aku rasakan inilah kejayaan yg paling best..macam baru dapat result peksa plak..dapat 10A hehehe...

Oklah camni sebenarnya aku dah dapatkan statement dari hotlink melalui simkad mak aku yg hilang tu. Alhamdulillah aku dapat tengok statement tu sebelum dan selepas dicuri..tak tertinggal bukti langsunglah..

Aku call tiap satu nombor yg tertera dan kebanyakkan nombor yg aku call kenal 'Nazua' tu..happy giler ni..

Yang paling buat aku happy rasa nak melompat-lompat ialah aku dapat cakap dgn pakwe dia yg dia baru kenal 3 bulan..muahahahahaha...

Pakwe dia nama Salleh, dia janji nak selesaikan hal ni sbb tak bestlah org tuduh awek dia mencuri plak hehe...ok lagi baguslah kan tapi ade ke patut Nazua tu kata tak kenal aku..mmg c****a...

Eeeiiii....geramnye..macam nak call je mak dia tu..tapi tak boleh sbb mati2 mak dia takkan percaya walaupun aku tonyoh bukti tu kat muka dia..

Ntahlah...aku kene tenangkan diri dulu sebelum bertindak lebih drastik sbb aku tak cukup tido sgt disebabkan kepala aku ligat pk hal ni je dr malam tadi..tido pun 2jam je..penat buat analisis dan call nombor yg dia call tu..

Nak tidolah sbb aku dah mengocakkan hidup Nazua hari ni jadi aku rehat dulu..pastu bila tenang aku nak kocak balik bagi keruh sentiasa hidup dia ngehngehngeh...jahat mmg jahat tapi dia lagi jahat..dah buat tak mengaku..hidup jelah dlm pembohongan..

1 bunga tulip:

Tirana berkata...

wahhhhhhhh...boleh jadi detective la...hehehe..

Bila tak ada perasaan takut pada dosa..tak ada perasaan guilty..macam tu la jadinya..senang-senang aje amik hak orang lain.

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster