Selasa, 2 Februari 2010

Rosak ler plak

Setelah sekian lama aku tak jengah blog sendiri..terasa rindu ler plak.

Memula tu konon malaslah tapi bila dapat tau telefon rosak jadi barulah aku tgk komputer ni sbb nak tau internet tak rosak.

Bila telefon dah dibaiki..aku buat tak tau ler pasal internet ni sbb takde masa plak nak ngadap komputer.

Tapi rupenya internet takde sejak dari telefon tu dibaiki...hampeh je bila aku tetibe ada masa..internet plak takde. Padan muka aku..

5 hari jugak amik masa utk dibaiki..yg membuatkan hati mmg sakit je ni.

So hari ni barulah dapat tgk blog aku semula. Aku ni selalunya publish entry berjadual..jadi sekali ngadap komputer je dan 3-4 hari leh rehat..

Alhamdulillah segalanya selesai sudah. Bolehlah aku tepek muka si Zahran byk2 dlm blog aku ni lagi hehehe...

1 bunga tulip:

kayteeze berkata...

Ooo... gitu rupanya.

Bagus gak tepek gambor budak-budak tu.. boleh lihat perkembangan mereka nanti..

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster