Selasa, 27 Julai 2010

Zarfan punye kek

Alkisah lum habis cerita pasal besday si Zarfan ni..kesian dia.

Aku dah terlupa nak tempah kek kat kawan aku so terpaksalah mencari yg mana ada..punyelah tak sempat masa..last2 minit je..mahal lak tu..




besday boy..dah 4 tahun







amik nafas sampai  panjang2..

puuffhhhhh...dgn air liur sekali tersembur..mcm ler nak padamkan api besar daaa..

potong lak..bersungguh2 plak tu..



ini jelah yg sempat mama masakkan..maaf ler byk2 sbb mmg tak sempat sbb dah balik lewat..





Sebenarnya seperti yg sedia maklum..hari yg sama tu nenek aku meninggal dan mak aku jatuh dari tangga...semua tu waktu maghrib..di tambah plak masa tu aku terlupa letak mana kad bsn baba aku yg suruh kuarkan duit..

Jadi aku terlalu bz waktu tu..semua nak terjadi masa tu..nak pecah kepala aku dibuatnya..

Apa pun sambutan yg sgtlah sederhana..harap dia happy hehe...

0 bunga tulip:

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster