Khamis, 1 Julai 2010

Zahran merayap

Sesuke hati dia je gerak..ntah apa yg dia suka sgt kat bawah meja tupun tak taulah..Kalau naik walker pun nak pegi bawah meja tu jugak..






















Dia ni dah 2x jatuh dari katil.

Memula masa aku tgh sibuk mengemas kat dapur, dia tak nak tido buai jadi aku tidolah dlm bilik. Tergolek.

Kali kedua plak. Dia dari buai menangis..aku dah tido dlm bilik. Punyelah mengantuk masa dia menangis tu. Nak tak nak kene jugak bangun. Pastu lepas amik dia, aku tak tahan plak nak buang air kecil. So letak dia kejap kat katil sementara aku masuk bilik air dlm bilik tu jugak bukan jauh pun dan bukan lama sgt pun.

Dia tetap menangis dan sambil menangis tu dia nak pegi ke arah aku..jadi ape lagi..jatuh ler jugak tapi kepala dia terkepit antara katil dgn almari baju aku hahaha..badan jelah yg ke bawah kepala dah tersangkut. Aduh sgtlah menyeramkan. Jadi mulai dari itu katil adalah musuh dia. Kalau aku nak tido kat katil sbb dah sakit sgt badan ni..maka terpaksalah aku tinggalkan dia tido kat luar sorang2..pandai2lah dia panggil aku bila nak susu hehe..

Ntahlah si Zahran ni kalau bangun tido tak nampak aku..mesti tergolek2 dan merangkak2 cari aku jugak...selagi tak jumpe selagi tu menangis mcmlah aku ni nak tinggalkan dia...

0 bunga tulip:

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster