Ahad, 11 Julai 2010

Din Beramboi



Ntahlah aku mmg sedih bila teringatkan dia ni. Pasal malam tadi ada cerita mengenai dia kat astro prima tu. Mmg aku menangis bila diorg cerita pasal pemergian dia tu.

Aku mmg suke dia sejak aku sekolah lagi. Lepas je balik sekolah mesti bukak radio THR tu utk dengar celoteh dia. Makan pun sebelah radio..sampai tertido.

Terutama aku tgh moody tu..lagilah nak dengar celoteh dia agar aku tenang..boleh ketawa balik hehe..

Tapi mmg tak sangkalah dia pergi...mmg terkejut sgt. Takdelah lagi aku ketawa bila dengar lawak merepek dia tu..so skrg ni si salleh yaakob tu jelah yg boleh buat aku tersenyum kambing sorang2 masa memandu..ketawa tanpa sebab..terutama masa dia buat suara mak neng yatimah tu hehe..tapi tak samalah dgn din beramboi ni..

Semoga roh dia jugak tenang di sana..al-fatihah!!

0 bunga tulip:

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster