Jumaat, 9 Julai 2010

Park Yong Ha




Park Yong Ha

Aku sgt terkejut dapat tahu hal kematian dia. Masalahnya mati bunuh diri plak tu.

Mulanya aku tgk berita..tak faham sgtlah sape dia sebenarnya. Tapi bila dia kata pernah berlakon dlm Winter Sonata so aku ape lagi..terus ler amik tau sape dia.

Punyelah terkejut rupanya yg mati tu tunang kepada U-jinn tu hehe..dlm lakonanlah. Yg buat aku mcm sedih sikitlah pasal aku tgh tgk semula cerita tu.

Yelah..sambil melipat kain baju yg berlambak dan malas nak bergado dgn anak tgk tv jadi aku bukaklah cerita tu..hilang sikit bosan. Tapi mmg lamalah nak abiskan. 20cd huhu..aku baru tgk sampai 13. Rasanya aku mula tgk dulu dari awal tahun ni..tapi sampai skrg tak habis2 lagi hehehehe...xpelah cd aku sendiri..suke ati aku ler nak tgk bape byk kali.

Apapun yg terjadi dah terjadi..semoga roh dia tenang..

Jadi sedih plak bila tgk watak dia yg mmg menyedihkan tu. Tapi takdelah menangis hehehe...cuma kesian je...apsallah dia nak bunuh diri..

Kurus plak dia skrg..masa dia berlakon dlm winter sonata tu nampak cam cubby..aku lebih suke dia masa tu sbb nampak sgtlah cute hehe..

0 bunga tulip:

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster