Ahad, 25 Julai 2010

Tak terurus..

Terlalu sibuk..

Sejak baba masuk hospital, aku perlu lebih bekerja keras dari biasa...takde nak rehat2..

Setiap hari perlu keluar utk bawa mak ke hospital jumpa baba walaupun sebenarnya aku rasa tak perlu sgt tapi disebabkan mak aku tu 'camtu' maka terpaksalah ikutkan kehendak dia supaya dia 'tak buat hal' lagi. Tapi tak selesaikan masalah apa pun sbb dia tetap buat hal jugak sbb marahkan baba tak keluar2 hospital pulak. Dia bukan kisahpun masalah org lain. Dia hanya tau nak layan dia 24jam. Macamlah aku ni takde suami dan anak2 yg nak kene jaga jugak.

Nak diceritakan keluhan demi keluhan...malas dah sbb tetap camtu gak keadaannya. Takkan berubahpun.

Sebenarnya byk sgt benda yg aku nak ceritakan. Bermula dari besday zarfan yg lum habis cerita lagi. Zahran yg semakin pandai dan lasak, Zikry yg tercabut gigi,Sita yg nak balik. Kene amik masa nak ngadap komputer ni sehari suntuk plak.

Hari ni aku baru rasa 'bercuti' sbb dapat tumpukan hal kat rumah sepanjang masa ni tanpa perlu pk nak keluar dan keluar dan keluar...bosannya asyik keluar ni.

Terasa tak tentu arah hidup aku dlm seminggu ni. Keluar awal pun balik lewat, keluar lewatpun lagi balik lewat...apa nak jadi ler kehidupan aku yg makin tak terurus ni.

1 bunga tulip:

KSWSK berkata...

sabar ye nrina

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster