Jumaat, 2 Julai 2010

Benci tapi...

Benci tapi sayang...

Ada dua perkara yg buat aku benci ...tapi aku tetap perlu jugak utk lakukan.

Pertama...tv

Aku tak suke tv tapi aku nak jugak tgk tv pasal setiap kali aku tgk tv..semua keje tak jadi..bila tgk sambil buat keje mesti ada je benda yg aku tak puas hati sbb tak leh nak pause huhu...

Kedua...komputer dan internet

Itupun satu hal lagi yg aku paling benci tapi apekan daya..kalau seminggu aku elakkan diri utk tak bukak komputer tapi bila bukak haaa...satu hari aku dok je kat kusi sampai anak nak minta susu pun aku malas nak buatkan.

Perkara terbaru...

Anak aku yg kecil si Zahran ni turun dari walker sendiri...tak taulah camne dia buat sbb aku ni tgh sibuk dok mengira gaji si Sita sambil melayan komputer..

Yg aku tau dia hilang dari walker dan telah dipeluk abg ngahnye...berdecit pun aku tak dengar..nak kata jatuh takkan tak nangis plak..aduhhh!!!...tu pasallah aku tak suke komputer ni tau...aku jadi leka dibuatnya..

Tapi aku tak mampu plak nak berpisah..setakat benci je bolehlah hehehe...

0 bunga tulip:

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster