Rabu, 5 Mei 2010

RFC lagi





Teringin utk pergi tapi akhirnya berakhir dgn kecewa sbb ingatkan makanan yg sama seperti dulu...

Sebenarnya mmg itulah risiko makanan segera ni..ntah daging semalam dia panaskan balik atau minyak semalam dia gunakan sampai liat mcm akar kayu..

Masa dulu makan daging ayam mmg besar..jenuh nak habiskan tapi kali ni macam kecut plak..hitam lak tu..hmmm..

Perkara camni bukan terjadi kat sini je..kat McD ke KFC ke pizza ke same je...nasiblah..

Yg happy anak2 jugak sbb ada mainan..tapi cam biasa..mainan tu tak bertahan lama..tak sampai satu hari dah jahanam..

1 bunga tulip:

AISYAH HANI berkata...

Bdak2 memang camtu.. mainan tu lagi penting dari makanan. Tapi bila dah balik rumah mainan tu dah tak pandang langsung.

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster