Selasa, 25 Mei 2010

Izin @ tak

Aku musykil apsal tak leh tgk ulasan ke2 ek? Komen dari suami plak tu...hishh!!!

Sebenarnya aku akan pk terima @ tak selepas dapat keizinan suami hehehe...

Mmg itulah alasan yg aku bagi kat diorg buat sementara waktu ni. Cuma aku konon nak advance sikitlah...manalah tau kalau suami beri izin maka aku perlulah pk secara drastik..

Hati aku beratlah skrg...aku genti keje dulupun pasal tak tahan keje kat sana..tension. Plak tu org yg benci aku masih lagi wujud kat syarikat tu. Maka masalah yg sama akan timbul jugak satu hari nanti.

Tapi bila pk secara mendalam..diorg tu nak aku keje balik sbb nak lari dari masalah yg diorg akan hadapi. Cari org yg berpengalaman supaya tak susah2 nak train org baru. Diorg kalau hargai aku...diorg takkan benarkan aku letak jawatan dulu. Tapi bukan aku ke yg beriya2 sgt nak letak jawatan hehehehe...

Aku tak boleh pentingkan diri sendiri. Memandangkan Zahran yg menetek 24jam sehari ni maka aku kesian sgt kat dia. Tak sanggup nak berpisah dari tgk muka dia yg buat hati aku berbunga setiap hari...seronoknya ada baby ni tau hehehe...

Mmg aku nak ada kerjaya...tapi bukanlah waktu sekarang bila mana anak2 masih kecil memerlukan perhatian 100%. Tunggulah anak2 dah besar dah boleh urus diri sendiri. Mungkin aku akan pertimbangkan. Walaupun aku dah berada dlm kategori warga emas waktu tu hehehe...

Haa...baru dapat baca komen suami bila dah publish entry ni tadi.

So itulah jugak keputusan aku...tak ralat pun aku tolak tawaran tu. Aku rasa terharu jugak diorg hanya nampak aku yg boleh isi balik kekosongan jawatan aku dulu..

Satu penghormatan yg besar utk aku sekaligus menebus maruah aku yg dulu...yelah diorg tak hargai masa ada...cuma aku mengharapkan diorg akan dapat yg lebih baik dari aku tapi org tu plak blah jugak hahahaha....

Sedangkan tak bekerja ni pun aku rasa 24jam tu tak cukup utk aku dlm sehari...inikan pula bila dah bekerja...hmmm yeyeoo je aku ni hehe..

Kepada ayah yg sentiasa memahami mama ni..jutaan terima kasih. Mmg betul...apa yg mama dapat sekarang ni..kebebasan..berbelanja...lebih mewah daripada masa mama keje dulu. Mama mmg bersyukur sgt dan harapkan Allah sentiasa memberi rezeki pada keluarga kita. Cuma hmm..yelah ada satu dua perkara je yg buat mama terasa nak keje tu hehehe...tapi tak penting sgt pun daripada memeningkan kepala dgn masalah kat tempat keje plak..

Love u ayah...

0 bunga tulip:

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster