Jumaat, 21 Mei 2010

Ape nak citer ek?

Nak citer ape ek?

Ntahlah macam kehabisan idea plak aku ni. Seolah takde ape yg berlaku dlm hidup aku sedangkan setiap hari tak sama..cuma dah jadi rutin jadi nampak macam biasa. Jadi ape aku nak citer...duit dah takde muahahahaha....

Macam tulah bila suami dah ada dekat ni...masa byk dihabiskan dgn hal rumah je..otak pun ligat nak pk masak apa lepas ni..besok..lusa..

Cuma nak bitau...suami dah belikan tplink..sejenis wireless utk internet..hilang sikit sawang kat laptop aku tu..jadi dlm tandas pun boleh berinternet tapi...perlukah? hahaha...

Bila dah ada kemudahan yg amat canggih ni...kalau idea takde nak melekat depan komputer tak guna gak hehe...

Tapi syok gak skrg ni aku berinternet sambil tgk tv jadi dapatlah aku delete email yg dah beratus tu...kalau ngadap terus je internet dlm bilik tu..bosan jugak.

Ntahlah..malaslah...kamera rosak..duit takde..jadi idea pun tak singgah...

Baba aku sakit..dah bawa g klinik semalam. Malam tadi dia lagi teruk..rupanya gula dia rendah dlm badan jadi lepas bagi dia gula..alhamdulillah sihat sikit. Aku nak g jenguk diorg setiap hari tu susahlah..pasal kete dah mintak makan huaaa...aku takde duit mau kasi itu kete makan....

Sape2 ada duit lebih tolong sedekah sikit kat aku ni hehehehe...

0 bunga tulip:

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster