Rabu, 26 Mei 2010

Dah lama idam..

Masa pertama kali aku tgk.aku cuba....wah..menepati citarasa cuma harganya yg buat aku telan air liur..

Setiap kali pegi sana aku mesti tgk kalau2 harga dia turun tp biasanya hampa..

Dari tahun lepas aku mmg pasang impian je yg aku akan beli tp x tau bila..selagi yg lama bole guna jd aku sentiasa kuburkan harapan..tak penting sgtpun..

TAPI....

Hari tu aku ajak suami g sana..saja2 je sbb aku rasa tgh ada jualan runtuh harga.

Tak ler aku sangka...tinggal RM15 je..BIAR BETUL!!!..

Nak tau ape..





















hehe..



















Harga dia dulu RM49.99 tau...



Terima kasih kat ayah yg belikan mama kasut ni..mama happy sgt..

Dia sapu 2 pasang lak tu..yelah org bekerja..hehe..

Kat Bata mmg tgh nak habiskan stok kot...tapi yg paling murah yg kat Jaya Jusco Melaka yg lama kat Ayer Keroh tu...kat tempat lain aku dah survey dah....tak semurah sana..cheh siap survey tu tak puas hati hehe..

2 bunga tulip:

en_me berkata...

namfakk lembuut jerr kanns.. ehehe

sitinorafatien berkata...

hehehehe..cik patin ingtkn ape...upe2 nye bata

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster