Selasa, 25 Mei 2010

Patutlah

Berita terbaru yg aku dapat.

Patutlah diaorg nak org yg berpengalaman kerja semula sbb ISO dah nak dekat...

Korang tau tak betapa susahnya dan berdebar jiwa nak hadapi ISO tu..sama perasaannya masa nak jumpa doktor gigi dan dia bitau kene cabut huhuhu...

Oh tidak..tidak...sama jugaklah perasaannya masa aku nak kene indius masa beranak dulu..

So aku dah pun bitau keputusan aku. Mmg ada org yg kecewa tapi pada aku...lantaklah hahahaha ada aku kesah..

Wahh..wah sgt berlagak ye aku ni.

Sebenarnya aku ada terpk jugak nak jadi cleaner je hehe..sbb aku mmg dah byk pengalaman hape..see..tangan aku kasar ni sebagai bukti..hehe..

Tesco kat tempat aku ni akan dibuka...maklumlah dekat dgn stadium tu..jgn lupe ye datang ke melaka tgk SUKMA...leh singah rumah aku kalau tak malu hehehe...

Jgn lupe gak datang tesco..mana tau nampak aku tgh mop lantai kat sana hehehe...

0 bunga tulip:

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster