Jumaat, 8 Mac 2013

Zafry dah merangkak





Ni baru 4 bulan jugak...tapi walaupun pergerakan dia mcm ulat beluncas...jauh gak dia g merayap tu...nak cepat dia golekkan badan dia...pastu capai ler apa yg dia suka. Sekarang ni benda yg paling dia suka...tali. Tak kiralah apa jenis tali...wayar pun dia kunyah haha...risau betul aku nak biarkan dia kalau dia dah bangun tu. Terpaksa awasi dia 24jam...leka je dah terbelit badan dia dgn tali tu. Pastu suka main plastik jugak...suka bunyi plastik tu agaknya hehe...pada kita yg dah dewasa ni tentulah bising.

Inilah punca2 mama dia takde komitmen dah nak jadi blogger hihi....

1 bunga tulip:

Kakzakie berkata...

Best ni kalau dapat gomol. Kakak sukalah tengok. Geramkan. Tak padan montel dah boleh meniarap.. kuat tulang dia:)

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster