Sabtu, 9 Mac 2013

Mewah makanan





Kalau dah terlebih rajin...camnilah jadinye. Ternak lemak byk2..sendiri masak sendiri makan kasi habis haaa...

Tu roti jala pertama kali buat....kari ayam tu dah biasa buat tapi roti jala tu yg tak pernah buat...aku suka makan tapi malas nak buat....

Pada aku drpd roti jala ni...lebih baik masak jemput2 je pasal lebih mudah dan cepat. Jenuhnya nak tunggu je benda ni masak. Nak mengadap je lahai...penat aku dan sakit telinga dok dengar anak memekak2 menangis2 dan baby yg minta dibelai sebab mama kene tumpukan perhatian dgn benda tu. Tinggal jap je kang dah hangus. Penat tak abis lagi tapi roti jala tu dah habis di makan...kejapnye habis....

Anak2 suka sgt sampai suruh buat lagi..alahai...serik plak rasanya nak buat sbb penat, lenguh....lainlah aku takde keje lain dok nak mengadap tu je...

Apapun aku masak mmg sedap hahaha....ikut tekak aku ler hihihi... tekak korang...korang masak sendirilah haha..



0 bunga tulip:

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster