Selasa, 12 Mac 2013

Hari Keluarga 2012 8






Nak balik dah...cukuplah tu berjimba kat situ dari Jumaat sampai Ahad..

Alamak...aku ada tanduk ler plak...

kat sinilah kitorg menginap..


tu ler nama tempat kitorg berjimba tadi...tu ada nak jual tu...sape mampu beli ler hehe...



Port Dickson...destinasi percutian kitorg yg paling popular...


Akhirnya berakhirlah sudah pengakhiran cerita aku yg macam tiada akhir ni hahaha...

Oklah habis dah citer pasal Hari Keluarga 2012.

Diharapkan akan ada lagi hari keluarga di masa akan datang dgn bertambahnye ahli kitorg ni..makin lama makin bertambah...happy.. 

Dulu duduk satu bilik je tapi skrg ni kene tempah 2 bilik. Ahli makin bertambah terutama aku haha...

Apapun mmg seronok jika dapat bersama keluarga apatah lagi keluarga besar camni. Plak tu dpt yg semua sporting giler. Aku gembira sgt walaupun aku tak dpt semua ni kat keluarga sendiri tapi dpt menumpang kasih kat keluarga mertua pun alhamdulillah.

Nota jari : Apa aktiviti bersama keluarga pun tetap happy kan walaupun setakat borak je haha...

0 bunga tulip:

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster