Jumaat, 1 Mac 2013

Beg mahal






Inilah beg paling mahal di alam semesta aku hahaha..

Aku punye beg hantaran pun tak semahal ini tau..

Tapi apakan daya kehendak dan keinginan menggila nak kan jugak..

Pejam mata jelah incik bos tu bagi kerelaan duitnya habis utk benda tu kihkihkih..

Nota jari : Tq ayah love u so much hehe..

1 bunga tulip:

Kakzakie berkata...

Kakak kan rina beli handbag ikut mata tak kira walau murah tak ada brand kalau cantik kakak beli juga..

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster