Ahad, 17 Mac 2013

Naik bot di Terengganu





Zahran masa ni pening ada, mabuk ada, mengantuk...diam je sepanjang dlm bot...haha takut ler tu..









Tgh melihat pemandangan Taman Tamadun Islam dan Masjid Kristal




Masa ni aku dah tukar tempat duduk dgn suami sbb aku mabuk bila duduk terbalik dgn arah bot bergerak..terasa cam kebelakang je haha..x reti aku..

Tu semua replika masjid yg ada kat Taman Tamadun Islam







Kitorg pergi Taman Tamadun Islam dan amik pakej sekali dgn naik bot. Kene g naik bot dulu sbb nnti dok dlm Taman Tamadun Islam tu ntah kul bape kuar hehe..

Seronok sgt naik bot kali ni sebab aku rasa lama sgt..mcm kat Putrajaya tu jugak tapi bezanya terasa angin mcm nak terbangkan org dlm bot tu haha..sampai tertido anak aku.

Aku tak amik plak gambar perahu layar...masa tu ada acara kat situ.... dlm hati masa tu lambat lagi ke lambat lagi ke...seram plak tgk ombak pukul bot huhu..

1 bunga tulip:

jempot2-office berkata...

naik bot itu memang nyaman, bise maen aek, dan enjoi

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster