Selasa, 4 Disember 2012

Wonderland 6

Haus, lapar, penat..semua ada..








Inilah maskot kat wonderland tu..

Yg tgh pegang Zahran tu namanya Baby Blue

Yg pink tu Dino kalau tak silap aku hehe...diorg ni akan kuar 4 kali kot utk buat tarian chiken dance dgn poco2 hehe..





Kat pintu masuk..punyelah ramai org masa tu huhu..tension aku..

Nak masuk ramai..nak kuar pun ramai..

Nampak je lengang ni tapi kat belakang aku 1 bas punye org huhu..

One and only gambar aku ahahaha..boler ler..



Ok berakhir sudah..

Cukuplah tu kang ada org yg muntah lak tgk aku ni hihi..

Apapun seronok klu bersama keluarga bila dapat bercuti bersama. Yg paling best tgk wajah ceria anak2.

Ni kalau mak budak dpt masuk dlm air tu pun mau lupa diri hehe..

Apakan daya...nnti tunggu Zafry besar mcm Zahran tu..aku pun nak berendam sama gak.

0 bunga tulip:

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster