Isnin, 31 Disember 2012

Aktiviti terakhir 2012

Semalam aku g wonderland lagi tapi bersama family suami...lagi seronok klu g ramai2kan.

Hari Jumaat hari tu anak2 Ngah datang rumah...sorang lelaki sorang pompuan so sgtlah aku suka sbb dapat tumpukan perhatian buat keje dgn sgt tenang tanpa kejar2 kat baby...

Setiap hari tu jugaklah mandi kolam kat AKCC bawak budak2 ni...x hingat donia budak2 ni main air...pastu g Wonderland tu dari pagi sampai petang baru balik...non stop berendam dlm kolam sambil mencuba segala jenis slide yg mampu menerbangkan jantung hahaha...

Aku yg baru pertama kali try pergghhh...sgt menyeramkan sampai sakit tekak menjerit tapi yg peliknya nak lagi dan lagi hahaha....

Pastu hari ni g daftar Aiman Zarfan sekolah masuk darjah satu. Macam biasa mmg mencabar jiwa nak siapkan dia g sekolah sebab segalanya very slow..pastu dia menangis sbb tak puas hati abg dia tak g sekolah...buat aku hangin pagi2 tadi.

Kat sekolah punyelah ramai org yg daftarkan anak2. Kali ni 3 kelas dulu 2 kelas je.

Aku dah ler tak sempat menyusukan anak sebelum pergi tadi sebab nak siapkan 2 org so mmg rasa x cukup masa. Dah ler takde tempat duduk sbb ramai sgt. Jadi aku duduk jelah kat coridor utk susukan Zafry...mcm biasa mesti menarik minat walau sesiapa pun yg memandang hehe..

Pastu diri jelah kat situ sampai diorg suruh masuk kelas. Daftar dlm kelas. Oklah sbb dpt no 22 masa tu so tak ler tunggu lama cuma penat sgt nak pegang baby pasal x boleh angkut stroller naik tingkat satu tu. Zikry punye kelas lagi dasyat..tingkat 3 huhu...mmg menangis aku nak g kelas dia nanti...

Pastu amik buku teks pun kat tingkat satu gak..angkut lagi budak bulat tu huhu...sib baik bawa beg so Zarfan boleh sandang buku tu sendiri walaupun x larat pasal berat..itulah rutin setiap hari anak oii...jgn mimpi nak bw beg ringan dah..

Dah tu aku g beli keperluan sekolah diorg lagi kat Mydin. Kejap je pasal masing2 dah letih dgn Zarfan yg pakai baju sekolah tu dan kitorg pun pulang terus baring fuhh..letih..

Skrg ni menggatalkan diri plak mengadap blog padahal baju ada 3 bakul tunggu utk dilipat huhuhu...tulun..

Nota jari : Pasni lagi penat oiii...

1 bunga tulip:

zainatul abu bakar berkata...

thanks kak sudi singgah & follow blog zai :) done follow u back

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster