Khamis, 27 Disember 2012

Letih dan malas

Aku makin malas sebab letih...

Tido dah x dpt nak nyenyak skrg. Leka je Zafry dah golek jauh...elok2 atas tilam..dia tido kat lantai huhu..

Aku sebenarnya paling pantang klu tgh buat keje pastu nak stop...dah ler nak buat keje tu mood kene ada. Bila ada gangguan huh...sakit jiwa. Pastu nak sambung balik mmg takde hati dah...

Ni baju tgh berlambak2 kat rumah. Tujuannya nak let go jual murah tapi nak edit gambar tu kat komputer takde masa plak...itu nak edit tu kene 1 hari tanpa gangguan...tapi biasanya baru nak cecah jari kat keyboard si Zafry dah merengek nak join sama gak ketuk keyboard huhu...sudahnye terpaksa tangguh dan tangguh dan tangguh sehingga diwaktu yg aku sendiri pun tak pasti bila.

Rumah pun makin tak terurus...bila tangan ni baru nak cecah singki si Zafry dan memanggil...kadang2 sambil masak sambil berlari angkat dia...lama mana pun dia nak duduk dlm walker tu..mama dia makan lagilah dia dengki..tak boleh makan pun takpe asalkan dapat tgk mama dia makan huhu...dengki kan hehe...ada masa yg nasi yg disuap lum sampai kat mulut aku tapi tangan dia nak pegang pinggan tu huwaaaa....jangan...

Apapun inilah waktu dan saat yg sgt memenatkan pada aku bila ada anak ni. Dia makin lasak malah bukan nak layan dia sorang je tapi ada lagi 3 orang. Tu lum lagi aku tgh nak berehat...mama buat susu, mama laparlah, mama sy berak, mama nak aiskrim, mama nak g mandi kolam..mama..mama..mama... mama ni plak tau nak shopping je hahahaha....terapi minda..

Oklah tinggal bape hari nak sekolah plak....lagi penat tapi sekurang2nya pagi tu aku aman skit sebab diorg takde...masa tu ler waktu yg sgt best nak mengadap blog.. Tapi bila tengahari sampai petang mmg keluar jelah keje aku jadi driver budak2 ni...

Apapun aku rindu bulan Ramadan..huhu tetibe...hehe..rindu nak makan sama2 dan meriah masa makan..skrg ni tak meriah sgt sbb ramai yg nak diet hihi...

Nota jari : Semangat nrina semangat...camnalah nak motivasikan diri ni...dah makin layu aku rasa....

0 bunga tulip:

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster