Ahad, 9 Disember 2012

Berkelah 2

Ada kapal bawa pasir tgh lalu..kapal tu besar..so anak2 aku sgt teruja tgk kapal tu hehe..








Ada duck tour plak lalu...lagi terjerit2 budak2 ni panggil aku seolah2 aku tak nampak bot tu hehehe...mama nampak cuma mama tak cukup duit nak bawa naik bot tu..sgt mahal ok..



Nak picit duck tour tu bleh hehe...


Pada mulanya mmg teringin nak naik bot tu..tapi bila aku tanya harga huhu..RM38 utk dewasa dan RM22 untuk kanak2..giler mahal...korang ada 3 org dah RM66 campur mama lagi...dlm beg mama ada RM50 je hahaha..

1 bunga tulip:

Syaza Syahira berkata...

Seronok kalau dapat bwk anak2 naik..mcm saya lah..eh, tap saya tak ada anak, cuma nak bwk adik2 naik..itu hrga utk malaysian price jugak ke?

Hai! Terima kasih kerana menjadi supporter QIOS. Teruskan bagi sokongan ye! www.qiostestblog.blogspot.com

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster