Jumaat, 7 Disember 2012

Muzium Samudera 3







Tgk ramai lagi nak masuk...

Bangunan kat hujung sana tu Muzium TLDM yg mmg aku tak pernah masuk tapi masuk free bila dah masuk muzium samudera ni.. Kira itu muzium ketiga dan terakhir

Ini budak botak mcm biasa..org penat berjalan dia tido je...








Penat sgt kendong dia tapi apa leh buat..keadaan kat situ tak sesuai nak bawa stroller




Ni semua gambar kat luar kapal tu. Bahagian atas sekali tempat pintu masuk dlm muzium tu.

Sebenarnya masa sekolah dulu pun aku pernah beberapa kali masuk dlm kapal ni. Bayar RM0.50 je sebab aku cakap aku pelajar pastu nak buat kajian hehe.. Ini keje aku dgn kawan baik aku ler si Liza tu... nakal sikit hehe..

Aku rasa ada byk perubahan kat kapal ni. Pastu lantai dia mcm berbunyi2 bila lalu pastu longgar je kayu tu mcm nak termasuk kulit kaki huhu..tapi oklah..bole baring2 situ klu tak malu hahaha...

0 bunga tulip:

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster