Jumaat, 7 Disember 2012

Muzium Samudera 1

Kali ni kitorg pegi Muzium Samudera plak.

Tapi aku je yg bawa anak2. Suami masa ni g KL ada urusan. Mulanya aku rancang nak bawa Zikry dan Zarfan je sbb diorg lebih faham berbanding Zahran tu tapi dah ayah dia takde maka terpaksalah angkut semua anak2. Dah macam sotong dah aku rasa masa tu sbb nak pegang semua anak2 ni..tangan dua je hehe..klu ada tangan 8 kan best ehehe..







Aku hanya bayar RM4 je semuanya. Aku RM3, anak2 RM1 hehe RM0.50 setiap sorang je. Yg Zahran dan Zafry free ler..

Kapal tu ada 3 tingkat..kene naik tingkat paling atas pastu kat dlm tu turun 2 tingkat utk pameran..




Kat dlm tu bukannye besar sgt tapi oklah sekurang2nya dptlah anak2 ni merasa jalan dlm kapal besar hehe..

Dapat tgk kapal2 kecil dlm tu. Dpt bergambar sakan hehe..

Orang ramai gak..padahal aku pergi ni sehari sebelum Deepavali. Ingatkan takde org rupenya berbas-bas jugak ler huhu..

0 bunga tulip:

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster